Day 379 – Finally able to make unneccessary noise

Den lille pojken var väldigt rädd för stora kor som vandrade fritt på ängen, därav hans ansiktsuttryck.

Den lille pojken var väldigt rädd för stora kor som vandrade fritt på ängen, därav hans ansiktsuttryck.

De tre senaste dagarna har jag varit hos en vän i Huntly, en timmes bilresa från Auckland. Hon hade en döv sambo samt två döva barn vilket var väldigt skönt för mig då jag kunde göra oväsen utan att någon klagade. Så jag kände mig hemma där! Barnen var väldigt sköna och det blev tre vilodagar från omvärlden då de bodde på ett farm område, som var överlägset vackert. Får man inte lite Hobbiton känsla av bilden, va? Nu är jag tillbaka till Auckland och förbereder för en roadtrip längs norra delen av norra ön av Nya Zeeland med Simon, killen som jag bor hos! Kommer att vara onåbar över hela helgen.

Cya!

Lämna en kommentar