Day 363 – The end of my Australian story.


Jag insåg att jag inte skrivit något hur mina sista dagar i Australien varit så jag gör det nu innan jag kan berätta om mitt nya nya zeeländska liv! 🙂

Ja, jag kom fram till Brisbane och träffade många människor som jag inte sett sen jag lämnade Brisbane i nov förra året, det var så härligt att se alla igen och en massa nostalgi minnen dök upp. Saknade Magnus bara ännu mer eftersom vi kom dit tillsammans.

Hursomhelst, jag sov hos en kompis efter en lätt partynatt för en kanadensisk kille som skulle hem efter några månader i Brisbane, men så fort jag kom blev det en party för mig också. Kul! Dagen efter drog jag ner till Gold Coast för att spendera mina allra sista dagar av mitt år i Australien där. Bodde hos Willos, en kompis som är Ocean Photographer med passion för att fånga bilder av vackra vågor. Han började med fotografierna förra året och nu försöker han leva på det!

Ni kan hitta honom på hans Facebook sida ”Willos Ocean Photography”. Köp gärna en poster/canvas om ni hittar nån ni gillar!

Vi kom bra överens och det blev tre sagolika dagar i Södra Queensland och min avslut kunde inte ha blivit bättre.

PS: Ni har väl kollat upp min uppdaterade världskarta som ni finner på ”Destinations” på menyn. Nu har Google uppgraderat programmet och det ser mycket bättre ut nu DS.

Partyt i Brisbane

Partyt i Brisbane

Dyker under en våg. Bild tagen av Willos.

Dyker under en våg. Bild tagen av Willos.

Surfer's Paradise i Gold Coast

Surfer’s Paradise i Gold Coast

Willos & flickvännen Hillary samt hund

Willos & flickvännen Hillary samt hund

En tanke på “Day 363 – The end of my Australian story.

Lämna en kommentar